Foto's - Reisverslag uit Hsinchu, Taiwan van D Peeters - WaarBenJij.nu Foto's - Reisverslag uit Hsinchu, Taiwan van D Peeters - WaarBenJij.nu

Foto's

Door: Domingo

Blijf op de hoogte en volg D

02 Oktober 2008 | Taiwan, Hsinchu

Bij deze toch een paar foto's, zodat jullie een hele kleine indruk krijgen van wat ik heb gezien in Taiwan. Helaas heb ik maar een paar foto's ter beschikking die hier geplaatst kunnen worden. Beide zijn afkomstig van een tripje naar de hoofdstad Taipei.
- De eerste is van een gebouw aan de achterzijde van het National History Museum in Taipei, inclusief vijvertje.
- De tweede is van een uitzicht uit de immens hoge Taipei 101 tijdens zonsondergang. Een deel van de stad is hierop zichtbaar.

• 01 Oktober 2008 - 17:18

Maarten :

He Mingo,

Wel makkelijk dat je de foto's zo uitvoerig en nauwkeurig beschrijft. Ik had namelijk nog niet gezien dat er een vijver op de foto te zien was! :) Lijkt me erg indrukwekkend om zo hoog op zo,n wolkenkrabber te staan. Woei het niet erg hard?

Veel groeten,

Maarten

• 02 Oktober 2008 - 07:18

Domingo:

Grapjas. Helaas was het uitzichtplatform buiten afgesloten, vanwege het weer ofzo. We stonden op een speciale verdieping voor toeristen, waar je van binnen goed naar buiten kunt kijken. Het zal er vast hard waaien inderdaad. Volgende keer beter hopelijk.

• 16 Oktober 2008 - 18:26

Bartje Van King:

Hey Mien!

Ik wilde jou nog even een mooie tijd daar in het verre oosten toewensen (beter laat dan nooit!!) Typ nog maar es een paar mooie verhalen ter vermaak in de donkere herfstmaandjes.

Ben ieder geval blij dat ik naast wat rommel (made in Taiwan, nou ook echt een mate in Taiwan heb.

gr. Bart

• 25 Oktober 2008 - 17:37

Maarten En Diane:

Hoi Domingo,

Hoe ist met je? Hier gaat alles zo zijn gangetje. Hoorde dat je een leuke tijd hebt gehad met pap en mam.
    Moet je veel doen aan je studie? en heb je naast je studie veel afleiding door activiteiten die je daar hebt?
    We horen het wel.

veel groeten van je broer en schoonzus.